Hello =)

Tjy bloggen. Har haft en mysig dag idag. Först så var jag nästan nära på att försova mig men jag kom upp ur sängen iallafall och kom iväg till jobbet. Och på jobbet så var det lugnt men en himlans massa KRÄSNA folk. Suck. Vad hade dom förväntat sig liksom? Det är ju inte precis Caféet "vetekatten" i Stockholm nej ;-) Aja.. Mami och lillasyster kom till jobbet och såg hur det såg ut och så,sen drog vi ner till hamnen och plockade på oss lite saker från alla små tält. Och det är ju Almedalsveckan, fullt av folk och kostymklädda nissar med iphone 4 och sitt viktiga och präktiga ansiktsuttryck. Aja, jag och mami hittade en mysig affär och shoppade loss lite. Köpt lite smått & gott. Jo innan så vart jag lite ledsen, vart lite rädd för en sak... Men det gick över, :) känns bra. Aja en liten Lista på vad jag köpt så jag själv kommer ihåg ;-)


  • En röd/rosa ljushållare, eller liten skål till små smycken (tex öronhängen).
  • Rosa mini väckarklocka. Extremt söt! och charmig. Sätter smak på vardagen =) 
  • Två ringar med stenar= Strass, båda ringarna är rosa, en blomma och någon krumelur. (Nickelfri.) 
  • En vit luftig tröja från Vila med en liten ficka på bröstet.  
  • Chinos, i något stretchigt tyg. Också från Vila.
  • En sten med uppmuntrande ord på. Happy.
Det var nog allt, men ni får ha det toppen och fortsätt gärna läsa/kommentera. Bilder på sakerna kommer =) Puss <3

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0