When i hear you name ♥

Hej bloggen! Dagen har varit lite upp och ner, men annars bra. Jag vet inte längre hur jag ska handskas med detta. I helgen var det så att vi här på boendet blev utsatta för inbrott, eller ett försök till det. Fredag natt- lördag natt och handtaget är löst på dörren. Vet inte om jag vågar sova något inatt, är så jä* rädd. Och jag pallar inte att folk ska rätta mig och jag säger något, jag uttrycker det på MITT sätt, that´s it. Aja. Finns en sak som håller hoppet och modet uppe. Kärlek. :} jag skall klara det här! :-) vill inte att rädslan ska hänga kvar såhär ”/. Det kommer ta ett litet tag att repa sig men ändå. I helgen blir det nog att umgås med folk. Men ni får ha det bra. Och fortsätt gärna läsa :-) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0