That´s it.

Hej bloggen. Snart så är det dags att dra sig tillbaka till ”verkligheten”. Skolan och boendet. Usch känner ingen lust för det, och så har man lyckats sova för länge igen, alltså vad är det här?! Aja ska försöka vända på dygnet igen. Igår blev det rena kaoset här hemma, slöt med att jag stack hemifrån och dök upp igen vid halv 8 tiden (morgonen) här hemma. Hatar hatar hatar hatar när det blir så. Men jag ska kämpa för att bättra mig. Och så vidare. Och en sak som är lite skrattretande, det är fördomar, alltså hur orkar ni ens bry er?! Så som andra ser ut lider ni inte av, om folk ändå ska hålla på så varför bry er så mycket? Haha. Det är insidan som ger utsidan en chans, men whatever, vissa är alldeles för insatta i det där ordet ”snygg” jaha så då ska man vara värsta baben med 3 % IQ i sitt huvud? Näe, skulle inte vilja det. Men vissa tror man vinner respekt genom sitt utseende, pinsamt pinsamt. Även killar som säger så och så om andra. KUL! Och skabbig får man höra då och då, oj fräknar och lite uppåt näsa, hemskt! Det är så sjukt patetiskt! Och det skall till och med komma ifrån vissa personer?! Som sagt, spara ihop lite pengar, plugga och sen dra från denna ö. man får knappast leva sitt eget liv här. Det som inte du vet, vet alla andra – välkommen till Gotland. Egentligen undrar jag hur vissa orkar slösa sin tid på att bry sig om andra och försöka förstöra, sprida rykten som verkar roliga. Ohja det är gotland. En levande skvallerblaska! Åt H med det! Aja nu ska jag inte skälla mer, men ni får ha det bra och ta lite lärdom av detta. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0