Nyklippt!

Hej bloggen! Vaknade betydligt mycket tidigare idag än vad jag gjorde i förrigår, och idag har jag spenderat dagen på stan med mami & syrran :)<3 och nyhet! Klippte mig idag istället för i Februari. Kan säga att jag är mer än bara nöjd med håret ;) uppklippt och lite som trappor, riktigt fint med andra ord, och håret har redan ”lockat” sig lite grann. Var mörkhårig innan men det börjar blekna, tydligen så finns det väldigt mycket kalk i det vanliga vattnet så när man duschar så rinner ju gammal färg ur, inte så kul ”/ men annars är jag fortfarande mörkhårig. Sen var det storstädning på hög nivå, ner med grejer till källaren och hela rubbet. Oj, skolan börjar ju snart, vad tiden har gått alltså, hehe. Men nu skall jag fortsätta med städningen, ni får ha de bra. Kram :-)


Kommentarer
Postat av: Risu

SÅG DEJ VID KORPEN IDAG <3

2011-01-04 @ 20:18:11
URL: http://risu.blogg.se/
Postat av: P

Jamen, hur? :P hehehe

2011-01-06 @ 00:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0