För det är känslorna....

Hej bloggen! Allvarligt mina känslor bara snurrar runt i huvudet. Men nu känns huvudet tomt, alla mina minnen och det har skjutits undan. Typ rensat, som små minnes skåp som står tomma och väntar på att fyllas. Ena känslan är kärlek och vänskap och den andra är vanliga tankar typ. Och vid mina fötter svävar några rosa moln, men för svaga att kunna lyfta mig. Men jag ger inte upp! Mina mål ska jag uppnå ;) Och nog med det här känslo snacket. Jag vaknade vid 4. Bakis dagen som man kan kalla det. Druckit mycket cola, inte ätit någon mat alls, funderar på det men vet inte om jag orkar. Vill att mina ben ska sluta vara så envisa och att värken släpper, känner mig nästan handikappad, släpar benen efter mig och ser ut som om jag inte sovit på år och dagar ;) Galet. Men ska gå och fixa ihop något gott och sen lyssna på lite musik, ni får har det bra. Kram :) / Och ja det är faktiskt kul att variera lite med text stil osv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0