:}

Hej bloggen! Natten har övergått till morgon, just nu är klockan 03:25. Jag fattar inte själv hur jag lyckats att vända på dygnet helt. Vaknade sjukt sent igår, men som ni kanske läste i det andra inlägget. Sov som en björn. Galet. Men det är tisdag och ännu en morgon väntar. Åh jag vill se soluppgången, det är det finaste man kan uppleva såhär på morgonen. Hur det ljusnar och folk som tar sig till sina jobb. Men det finns något ännu bättre, det är fest! Hur kvällen övergår till natt och sedan slutar tidigt på morgonen och när man vaknar med en hel orkester i huvudet och andra som fortfarande ligger och sover. Har en hel del att göra den här månaden. Folk som fyller år, älskade mami t.ex., och sen lillasyster som tar ett steg närmare förskolan ;) och ska klippa mig i februari! Och dessutom behöver jag ett par nya byxor! Vill ha mitt studiebidrag, eftersom en 500 lapp kommer kanske gå åt till det som skall fixas. Helt sjukt hur fort pengarna försvinner. Tyvärr så är jag lite av en galen shopaholic. Aja nog med det. Ni får ha det bra och det är härligt att det finns folk som läser min blogg, men vill gärna ha fler! Släng in en kommentar. Puss.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0