Du får mig att känna såhär!

Hej bloggen! Finns det något tråkigare än att städa? Skulle nog inte tro det. Sitter och lyssnar på en låt som jag har haft i huvudet sen nyår. Tack för den D ;) hehe. Galet fortfarande. Vaknade väldigt sent, har nog sovit för mycket. Inte bra inte bra ”/ kunde inte vakna, det var som om något höll mig kvar, som att ligga i koma. Skitläskigt, ska f-a-n inte sova inatt. Ska istället försöka vända på dygnet så man får lite vett i huvudet. Ska planera lite smått & gott inför nästa galna partaj, haha. Då blir det mer än bara crazy! :D ska skriva några små lappar så jag kommer ihåg lite grejer ;). Och kan inte sluta tänka på det där! Hehe, hade ju bara för underbart roligt! Boys boys boys… Ahjo, Det här blev ett väldigt konstigt inlägg,och säger bara såhär: Gå och lägg er som klagar på vad jag skriver, min blogg,mitt liv. Hallå är det så svårt att läsa eller?! Det står ju för f-a-n vanlig enkel jävla svenska. Stor bokstav efter punkt och inte stora och små bokstäver i ett ord?!! Vanlig jävla rikssvenska. Gud alltså, man blir ju bara så irriterad på folk som påstår sig vara ”bättre” och kunnigare. Aja sånt är livet. Ska nu fortsätta med städningen och sen ta ett stooort glas med kall Coca Cola, yummie :} Ni får ha det bra, och släng gärna in en liten kommentar är ni gulliga :) Puss & kram. / Jo förresten låten jag lyssnat sönder heter: Den svenska björnstammen-Guld. ;) underbar festmusik + mycket mer. Kolla spotify så hittar ni nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0