Random helg.

Tjy bloggen. Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tillgång till data direkt, eller jo kanske, men mamis data är alldeles för seg och så ”/ och vill inte sega ner den totalt. Aja helgen för mig har varit lite Random. Inte sådär jätterolig precis. Min kära vän var ju så duktig och stressade upp mig totalt för hon ”trodde” att bussen skulle gå, men den skulle inte gå förens 2 timmar kom hon på när vi stod vid busskuren och glodde!! Sen gick vi tillbaka och glodde på Ghost rider och hon somnade och jag drog iväg. Sov hos mami och idag försov jag mig, great! Och trodde att mexicana pizzan var god men icke! Föredrar den där ”extra allt”. :-) annars är allt som vanligt, upp och ner. OCH JAG ÄR GLAD! APRIL OCH DET ANDRA ÄR NU BARA ETT MINNE BLOTT! Det minnet har försvagats och är som dimma nu i mina tankar! Och jag vet att jag klarat det här! JAG KLARADE DET! Tummen upp. Ikväll bjuds det på en vanlig maträtt. Men nu ska jag göra annat. :-) fortsätt gärna läsa. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0