Man är som happy feet när allt är på topp!

Hej bloggen. Ursäkta för en dålig uppdatering, men har tyvärr legat i sängen med en förkylning och inte haft tillgång till data direkt, va hos mami då förkylningen började som värst, åt nyss frukost och hade smak ett tag men nu har den domnat bort känns det som. Dagarna i skolan alltså 2 stycken. Har varit sådär, dom började bra men tisdagen slöt med ett H*vete. Blev ju typ the biggest drama ever! Aja sånt händer, men man får hoppas att det ordnar sig. Och känslorna ligger på topp ;-) är så sjukt j-ä-v-l-a GLAD! Jag har klarat det jag aldrig trodde skulle funka, men det gjorde det. Hade gärna uttryckt mina känslor men det blir bara en hel drös med bokstäver. ;-) helgen närmar sig, och skall hem till mami och bara ha det gott :-) fortsätt gärna läsa, och själv skall jag laga lite mat ikväll på boendet, och hur det skall gå det är en helt annan historia.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0