Vi går hem till allihopa!

Hej alla läsare! Ursäkta dålig uppdatering men har haft fullt upp nu när det är medeltidsveckan. Och då är det ju så kul att vara ute och glo på alla folk som klär ut sig. Typ som värsta Sagan om ringen temat. Fast vissa som klär sig lite som ”pirater” har ju en speciell utyrsel som ser lite vågad ut… Ehm. Aja, va på lagret och hängde lite, drog sen runt på stan med folk och sedan hamnade vi hos en kompis och där däckade vi vid 4 tiden på morgonen och våran frukost blev ju halvt mjuka chips och sen lite sura nappar. Sen drog vi hem till en kompis och där fick vi i alla fall klok frukost, förutom att jag satt och plockade upp alla russin från müsli saken, ibland så får man tillfälligt hjärnsläpp så man glömmer bort ord. Dagen har rullat på som vanligt. Och pojkvännen har skaffat körkort! Bra jobbat Carl. Riktigt stolt över dig. Efter allt pluggande så fick du körkortet till slut :’) Btw, att nattblogga är ju kul men jag hoppas ju typ att folk läser den med ;-) Och det kliar i fingrarna, vill ha en iphone NU! Tror jag behöver lite sömn faktiskt, har börjat svamla på som en alkoholist när jag pratar. Som igår alltså ”Vi går hem till allihopa” Och det sa jag riktigt seriöst med. Man fattade ju varför dom andra kollade på mig som om jag vore helt lost. Hehe. Så det kan gå. Men ni får ha det toppen och fortsätt gärna läsa. För nu ska jag och Bella bus lägga oss. Kommentera gärna! Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0