Nightlife !

Hej alla läsare. Ännu en gång ett nattligt blogginlägg. Får skriva i hypersnabb fart för att kattungen laddar någonstans bakom laptopen, och funderar på att sätta sin lilla tass någonstans på tangentbordet. Eller så funkar det ju också att sätta klorna i låret på mig. Mår för övrigt bra, bara att magen känns lite bubblig ”/ ska nog inte proppa i mig så mycket olika saker. Hm, det löser sig, men min arm blir lite smått märkt av kattungen. Älskar hennes pyttesmå pirayatänder. Hihi. Aja, sitter och väntar sms från Carl <33. När han skriver vet jag ej, men det visar väl sig snart ;-) Men nu ska jag spela The sims 2 :D Jo tack jag är lite av en datanörd. Men ha det bra och glöm inte att kommentera. Xoxo

I promise I will fight for us. And we are strong together. Always.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0