Mer än bara ord. ♥ [Något jag bara kom på att skriva som rubrik] :3

Hej alla läsare! Hur har ni det? Själv är det väl bra. Det är lite som en bergochdalbana för mig. Höhö. Aja, imorgon börjar skolan på ”riktigt” för mig. Har varit ledig onsdag och fredag för att det har varit möte med andra elever och lärarna har haft fullt upp. Skönt med lite ledighet, men nu gäller det att sätta igång och kämpa på. Det löser sig nog. Och ny mobil är beställd, Iphone 4 white. =) Happy! Aja, kan inte ”spela” glad just nu, jag ÄR glad men ändå lite besviken eller typ ledsen. Kärleken kan vara svår ibland. I alla fall när man önskar att man kunde bli lika mycket omfamnad som dom andra i skolan, det är som om det HÄR är något secret förhållande. Dom andra vet, men ska nog ta ett litet snack, och det ordnar sig. Alltså många pojkvänner håller om sin flickvän i skolan och kramar henne hejdå för att gå till nästa lektion, men det känns bara som om jag kommer få en vink eller ingenting alls. Men det är väl bara något jag inbillar mig. Får sluta jämföra mig med andra ”par” och så. Time to change lite olika saker. Inget negativt. Fortfarande samma underbara pojkvän, det kommer nog utvecklas lite mer för varje dag. ;-) Aja nog med känslosnack. Det ordnar sig. Ska kila nu, ni får ha det bäst. Glöm inte att kommentera min blogg. Xoxo.

Jag älskar dig ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0