I´m singing in the rain... <3

Hej alla läsare! Jäklar vilket härligt väder det är idag!Alltså ibland förstår jag inte varför vissa ”hatar” regn. Jo alltså när det regnar ute så ska man sitta inne och pyssla lite med vad som helst. Jag har städat klart mitt rum, nu väntas det bara att boka tvättid. Suck. Aja inte så jobbigt. Men nu tänkte jag skriva upp 5 sanningar om mig själv, eller aah snart i alla fall. Jag gillar ju regn, men inte att gå ut när man blir sådär blöt och det blir sådär ”klajtigt” och kläderna blir halvt fuktiga. Usch, hatar när det är fuktigt och skor som blir blöta. Blä. Hehe. Aja, har haft en toppensommar och snart börjar ”allvaret”. Tycker inte det är så allvarligt, det kommer bli mer roligt och så och träffa nya människor osv. Men som ni kanske märker så är jag lite mer på topp just nu. Och det känns ju bra. Dock saknar jag pojken min. Men får väl se vad dagen bjuder på imorgon. Och skolan börjar på Tisdag. Näe, usch vad jobbigt när man ska kliva upp på morgonen, men jag är ju ett höstbarn, alltså född i Oktober. Men jag tycker seriöst att ordet Oktober är HÖST. ;-) Right? Aja whatever, brukar då oftast bli morgonpigg och glad kexchoklad. Och jag får se hur iphone 5 ser ut, och som andra säger att den kommer vara bättre och bla bla bla. We will see. Annars ska jag ha Iphone 4 vit! Åh just ja, internet fungerar. Yay. Men nu ska jag geeka The sims 2 pets. Ha det gött. Xoxo

Jag är tokförälskad i Munkkällaren. Så himla underbart mysigt ställe!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0