>^^<

Hej alla läsare! Idag har det inte hänt så mycket faktiskt. Det har varit väldigt varmt ute och så har man inte gjort så mycket. Målade naglarna igår, gula, men inte visste jag att dom skulle bli sådär extremt lysande chock gula?! min söta pojke gillade inte färgen, och jag håller nog med om det ;-) Fast lite snyggt är det ju men vill ju inte se ut som en vandrande färgburk. Aja, har tryck i mig en kanelbulle och sitter nu och bloggar. Kissekatten har varit sur nästan hela dagen för att jag och mamma avmaskade henne så hon har varit lite sur på oss. Så hon attackerar fötterna, men det är smällar man får ta ;-) Hehe. Har inte kunnat sova igår så jag somnade väl vid 6 tiden ungefär. Aja ska väl ta och kolla runt lite och se om jag hittar något snyggt och passande iphoneskal till iphonen som jag ska beställa =) Men ni får ha det bra, fortsätt gärna läsa/kommentera. Ställ gärna frågor på bloggen :)
Puss <3

Lilla Maja :') <3 12 veckor och sjukt social av sig och kelig! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0