Choklad ♥

Hej alla underbara läsare! Som ni redan vet så har jag berättat fem sanningar om mig själv men här kommer en topp etta som jag gillar. Jag älskar nämligen choklad. Det är så gott, sådär barnsligt gott. Och den populäraste chokladen är ju Marabou enligt mig. Och jag har två favoriter. ;-) Tänkte recensera dom två.

Marabou Digestive: Riktigt god och nästan lite matig på något sätt. Små runda kex inuti, man får en liten feeling av lugn och den är liksom passande till allting. Nästan i alla fall. Den sprider liksom lugn och samtidigt får smaklökarna att känna frihet. Höhö.

Marabou Polka: Oj oj oj här har vi en ”aktiv” choklad. Man får typ den där feelingen av polka. Den retar upp smaklökarna samtidigt som den goda smaken av polkagris och choklad blandas samman och blir till en god choklad. Tuggmotstånd. Den retar och är barnsligt god. ;-)

Aah där fick ni min egna recension av vad jag tycker om dom här två sorterna. Dock så vågar jag inte säga vilken som är godast. Utan båda två ligger väl på samma plats :-) Men ska kila nu, ha det gött. Och glöm inte att kommentera. Xoxo

Chocolate tastes like love


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0