Upp & Ner.

Tjy bloggen, idag är jag på det där allvarliga humöret, och såg en sak som fick mig att känna HAT. Fattar inte hur "den" kan förändras så fort och bara bli sådär knäpp, och "den andra" är BLÄ. Aja, får se vart kvällen för mig om jag ska någonstans eller inte, det visar sig väl. Humöret är lite upp och ner, vet själv inte vad jag känner. Känner ingen saknad för dig längre, bara besvikelse. Men du valde ditt misstag. Jag gjorde aldrig misstaget som du sa, det var du som gjorde det. Inte jag. Nog med det, har varit på påskmarschen med mamma och syrran. Väldigt trångt och det gick sakta framåt, hehe men vi kom ner till slut iallafall. Och avslutade på donken. Nu sitter jag här hemma och bloggar och ska checka runt lite på Facebook, men fortsätt gärna läsa och kommentera lite, bilder kommer! Nångång.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0