On the floor.

Tjy bloggen, ursäkta för dåligt uppdaterande. Har varit i Stockholm med klassen! så jävla underbart!!! Så sjukt mycket affärer och billigt! fick en tröja från Gina tricot och bik bok för 50 :- , och här i Visby 79 eller 99 spänn, rena rånet ;-) hehe aja, har massor av bilder att slänga upp på facebook och så, båten gick 07.05 (tror jag), sen åkte vi pendeltåg, och några boys som såg oss busvisslade, hihi lite kul är det ju när någon gör så ;-) sen bytte vi till nästa tåg och jag och en klasskompis tog bilder på varje ställe vid stannade vid, och så hoppade vi av och promenerade lite överallt och åt lunch på donken. Trevligt. Och en urgullig bebis gjorde en massa ljud och så. Så sjukt gulligt! sen åkte vi till skansen, och busvissling igen. ;-) jag och några tjejer ville se akvariet men det kostade 100 spänn att komma in dit. 100 spänn?!! Trodde att det ingick där men nej nej såklart inte! surt, höll typ på att svimma av värmeslag, så sjukt varmt, hade dock på mig ett par blommiga leggings och min svarta adidas jacka. ;-) dom andra åt glass och hade det gott, medan jag och den andra stod i skuggan och nästan svimmade av värmeslag, hehe. Sedan fick vi åka ifrån skansen lite tidigare och vi fick shoppa. Underbart. och vi hamnade någonstans mitt ute på gatan eller "plattan" som det kallades. Sjukt kul där! ;-) sen kom sötaste och mötte upp mig när jag var i Visby på natten! sen lyckades jag däcka för jag vart så trött, hade kommit upp kvart i 6 på morgonen och sovit en halvtimme eller en kvart på bussen mot hamnen som låg i nynäs ;-) sen hade man ont i fötterna efter att vandrande. JAH! härligt eller? Ska nu checka runt lite på internet och se vad som händer och så. Ni får ha det super, fortsätt gärna att läsa/kommentera. Puss<3

C <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0