Loading .... ;-)

Tjy bloggen! Idag har det varit en mysig dag i skolan, kom dock lite försent, sov hos killen och hans mamma färgade mitt hår igår ;-) Mörkbrunt. Är stolt över färgen men är liite svarthårig med men det löser sig nog ;-) och imorse så kollade jag klockan och trodde att den var 10 någonting men den var bara 9, puh! men var tyvärr tvungen att ändra liite i det hela. "trodde att vi var lediga idag". :$ Men icke. Torsdag-Måndag= Lediga. Ska bli skönt. Vila upp sig och ta sig i kragen, snart är det ju sommarlov! inte så länge kvar. Taggad? Nja. Och just nu sitter jag vid datan och väntar på att bilderna ska laddas upp på Facebook, bilder från stockholmsresan, och om jag är data kunnig så kanske jag kan lyckas skicka iväg något e-mail till mami ;-) e-mail? låter dock lite sådär "ute" men whatever, hade en mysig skoldag, det gamla vanliga, maten var nog inte sådär super men ändå. Och magen min mår toppen, fast har dock mensvärk "/ brukar oftast komma någon vecka innan, lite sådär illamående och seg. Men det går över. Ni får ha det gött. Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0