Je t´aime ♥

Tjy bloggen, just nu är mina känslor sprängfyllda av kärlek! det är nästan så att man exploderar, har den lusten att springa ut någonstans och skrika "JAG ÄLSKAR DIG" så hela världen hör. Hoppas att den känslan finns kvar längre fram ;-) <3. Aja nog med det så länge. Inte många veckor kvar tills det är skolavslutning, studenterna går av den 10:e och vi den 16:e, känns lite smått nervöst men det kommer nog gå fint fint det ;D och så next week ska mami & lillsyrran åka och se på kattungar!! Åååh jag bara älskar dom där små krabaterna med små knubbiga tassar och när dom går lite ostadigt, man smälter, och deras små kul ögon och deras underbara jamande! <3 Och idag försov jag mig lite för länge. Dock 3 timmar försenad. Känns ju bra... INTE. Måste skärpa mig, kan ju inte bara komma och gå sådär hela tiden! men det är så mycket man vill göra. Men får väl kämpa vidare och va en glad cheyy. Men nu ska jag checka lite runt på Facebook och sen geeka The sims 2. Ni får ha det bäst alla läsare och kommentera något. Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0