Fullbokat den här veckan! ;-)

Tjy bloggen, sitter vid "cp" datorn för att ingen av oss på boendet har något normalt internet, kallar dock den här datan för cp för den segar sig fram och hakar upp sig då och då, störande men bättre det än ingenting, är frisk och magen mår bra, känns jätteskönt, har haft lite serious talk med 2 underbara tjejer! Är dock inte lagd åt det hållet om ni fattar ;-) vi pratade mest om relationer och hur man ska handskas med såna som snackar bullshit. Och vi kom på en hel del bra saker alltså! Underbart :-) Och imorgon så gäller det att komma upp i TID, ska på någon utställning med klassen och sen till skolsköterskan, hon hade inte så mycket tid för ett samtal men dyker upp imorgon, så jag kan få lite smarta tips och råd om vad jag kan äta och vad jag ska undvika. Känns som om mycket faller på plats, det enda som återstår är blodprov så man kan se helt säkert, uh bara att bita ihop helt enkelt. Men nu ska jag checka runt lite på Facebook, fortsätt gärna läsa/kommentera, ha det super alla läsare. Puss <3
/ Förhoppningsvis så kommer vi kanske att få något bra internet här, eller något med bredband att göra, i don´t know. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0