Älska aldrig i en trädgård, kärleken är blind men det är inte grannarna!! <3

Tjy bloggen! har varit lite sjuk dom senaste dagarna, och jag hoppas att jag blir bättre snart, ska äta något som är bra för kroppen och mig. Men idag har det inte hänt så mycket. Va i skolan en liten stund, känns som om jag varit borta i flera dagar ifrån skolan, och att man typ glidit ifrån vännen sin, men så var det inte, men jag får bättra mig och verkligen sluta vara så äckligt lat! ska uppnå mina mål ;-) har ju visserligen klarat det svåraste, nu är det bara några hinder kvar. Ska skaffa sommarjobb, bättra mig själv, och hälsa! yes så är det, orkar dock inte fixa textstilen, men fortsätt gärna läsa. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0