Allt kan bli bättre. Men det är ju nästan bra nu :3

Hej bloggen. Jag måste verkligen skärpa mig när det gäller hälsa och sådant. Glömde ta min medicin och blev helt stissig efter det och illamående, tog kanske 2 timmar för mig att lugna ner mig för att jag hade den där jobbiga panik ångesten :-( och jag såg fram emot den här dagen idag , men slöt dock rätt fort. Fri som en fågel igen. Om ni förstår vad jag menar. Singel. Det gick lite för fort framåt ”/ jag måste lugna ner mig och inte lägga all kraft på mig själv. Inte bara sådär. Kan själv erkänna att jag vart lite i obalans och funderat. Men jag hoppas nu att allt går som det skall och så kanske man kan försöka igen. Jag hoppas verkligen det. För vad har vi att förlora? Vill inte att det blir sådär igen att man ska känna efter eller så och sen så blir det ingenting av det hela. Alltså när det gått ett tag och man känner varandra lite bättre och så ska man försöka igen och så väntar man och så blir det såhär ba ”Jag kan inte styra över mina känslor…” bla bla bla. Usch för sådant, men jag repar mig, har jag kommit över det svåraste så klarar jag det här. Tänker dock åka hem till mami och vila ut där. Lite stöd och sånt kanske hjälper. Bara vara hemma och softa. Är inte superledsen men lite nere, men kan vara glad att man är vänner! Finns mycket jag vill göra nu. Ska checka runt lite på facebook och så. Ha det bra och fortsätt gärna läsa. Puss :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0