Summertime.

Tjy bloggen! Det har varit en mysig dag idag, gick ner till stranden med klassen och fikade. Dock åt jag en hel del. två kolakakor,en chocklad muffins, och en bulle. Och en liten sån där mini mer i kartong. Och efter det skulle vi tagga till Botaniska trädgården och glo på något näsduksträd. Jättekul...? Jag och några cheyyer började fjanta oss lite, och filmade lite överallt. "GL Live". "Gotland Live" alltså. Helt sjukt roligt och sen när vi var i skolan så åt jag lite grann, Alltså maten är typ som barnmat. Sen satt jag i väntrummet vid tandläkaren, dom var försenade men hade lite kul med mami, skulle till stan ändå så hon passade på att vänta. Sen var det andra ärenden. Blodprov, för att kolla om allt är som det ska. Vart då väldigt nervös och känner mig helt handikappad. Blåmärke på ena armen och solbränd på axlarna. Inte mycket man kan göra åt saken ;-) fick ett ursnyggt tublinne, leopard mönstrat fast i rosa ^^ tack älskade mami<3. Men nu ska jag tagga härifrån och checka runt lite på Facebook. Fortsätt gärna läsa/kommentera. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0