Promenad och galna händelser. 2 Days left...

Tjy bloggen, sorry för dåligt uppdaterande men har varit ute väldigt mycket och så. Sov hos pojken min, men nu får jag ta och skärpa mig för annars mister jag kanske min plats på boendet och det vill jag inte! men men. Lyckades komma försent till skolan, men det är väl ingen direkt nyhet heller ;-) är ganska skoltrött av mig, och det är ju så att sängen är så varm och skön, man vill ju liksom bara ligga kvar och dega. Aja, vart på Almedalsbiblioteket med klassen och sen blev vi bjudna på glass, nere på glassbaren. Gott men lite kallt faktiskt, alltså det är ju inte den där supervärmen precis, inte den som vi hade för någon vecka sen, men hoppas dock att den dyker upp igen. Efter glassbaren var det upp till skolan och där tog vi det chill, och maten var ingen hit, översaltad potatismos med bränd korv? eller korven smakade nog mer gummi, ha-ha. Och angående sommarjobb så har jag kanske napp! Woho! Och det är bara 2 dagar kvar tills sommarlovet. 2 DAGAR! finns mycket jag skall hinna med och har ju en rosa/lila kalender som är lite fullproppad, och på Onsdag smäller det! Och imorgon är det Trojaborgsdagen, typ en massa olika "stationer" med övningar och skit. Typ pricka en hink med en boll och sådant, men rätt kul ändå ;-) Men nu ska jag börja dra mig hemåt till boendet, eller först ska jag till pojken min och sen ska jag gå den långa vägen till gråbo, eller okej inte så långt men ändå, aja ha det super och fortsätt gärna läsa/kommentera, jag ska bättra mig. Promise. Puss <3

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0