6 Dagar kvar...!! :)

Tjy bloggen! Idag är det GALET VARMT! hela 30 grader ute. Inte konstigt att man blir sådär seg och bara vill hoppa in i ett kylskåp och sitta där länge. Kom dock lite försent till skolan men förklarade varför, vart ju lite seg på morgonen och är lite öm på armarna efter blodproven, men det fixar sig nog. Och tänker nu vara försiktig när jag solar, har hört att man blir brun i skugga med, och det får man ju hoppas. Vill va lite sådär pepparkaksbrun ;-) Men men. Har ännu inte hört något om något sommarjobb ännu, och det känns ju lite surt men jag håller tummarna för ett sommarjobb. Och just nu känner jag mig liite osäker, min business, inget att skriva om här... Btw imorgon är det den STORA dagen. Studenten. Ska bli härligt att få se sina vänner stå där uppe och skrika sig hesa och va glada, men det bästa är ju när man hör den sköna basen vibrera under ens fötter som får en att lyfta och höra all musik blandas ihop till ett enda stort ljud. Hi-hi. Så grattis till alla er Studenter och ha en toppendag. Men nu ska jag själv checka runt lite på Facebook och sedan vara lite osocial och geeka The sims 2 pets. Ha det gött. Fortsätt gärna läsa/kommentera. Btw tror jag lyckats dra på mig förkylning, eller så är det bara pollenallergi som är i farten. Puss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA hur kan du tro att man blir brun i skuggan när det är solen som gör dig brun? xD

2011-06-09 @ 16:23:09
Postat av: Anonym

Man blir brun i skuggan också, inte bara solen som gör en brun.. och vem är du förresten?

2011-06-09 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0