Ful söndag...

Tjy bloggen. Idag är det en extremt FUL dag. Söndag. Varför jag uttrycker det så är det för att jag har tråkigt och är rastlös och så är det konstigt väder ute. Men en sak är ju bra, jag börjar jobba imorgon. Och jag har varit så himla svidig på sista tiden. Är väl inne i min period nu. Får väl ta och bättra mig, men jag vet inte varför jag känner mig så sur. Det går ju nästan över på andra personer. Inte bra, inte bra. Men får väl ta och göra något som muntrar upp mig. Och se fram emot kvällen, för då kanske det händer något kul med Joanna och några till. Aja ska kila, men ni får ha det nice, fortsätt gärna läsa/kommentera. Bilder på mina stylade naglar kommer att poppa upp lite då och då :) Woho!
Puss <3

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0