Yummie♥

 

Hallongrottor = Yummie

Hej bloggen! Dagen har varit väldigt nervös och lite pirr i magen, hade skrivit ett mail och kunde knappast hålla koncentrationen på något annat än vad jag skulle få för svar osv. Hehe. Men dagen var bra, förutom maten som var bränd och lite hård. Sen tillbringade jag tiden på biblioteket med två boys och skojade lite och hade kul vid datorerna. Inget dumt nej, bara kolla på roliga videos och sånt. Aja, hallongrottorna som jag bakade igår blev en succé :-D riktigt super goda om jag får säga det själv, lyckades proppa i mig 4 stycken, dock kände jag mig ganska fet efter, haha. Men som sagt, jag ÄLSKAR hallongrottor ;-) mums! Aja ska kolla läget lite på facebook och sånt, fortsätt gärna läsa.Kram :-)

Friends forever. promise

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0