I wanna know your name.

Hej bloggen. Min dag har varit knasig. Vädret har varit likaså. Troligen snöblandat regn och någon plusgrad, men nu är det minus, usch det betyder då att det kommer vara galet halt ute och snötäckt, is under och snön över, värsta fällan ju! Inte så jättekul precis, men men. På morgonen när jag var i korridoren fick jag syn på några jag kände igen, Yay :-) och så vidare… har pluggat matte som en dåre och var riktigt taggad och det gick snabbt men använde mobilen som miniräknare lite grann ;-) hehe. Var dock nära på att bli riktigt svidig för jag ville ha jackan på, frös lite grann, men inte fick jag ha den på. Jag minns ännu lärarens smeknamn. Haha! Aja, dagen ser väl ut att bli tråkig och kanske lite kul, ska städa… usch, inte ens roligt men tyvärr så hör det till vardagslivet. Sen ska jag ta det chill och läsa lite i min bok som jag tyvärr lyckades somna på, mobilen min låg vid ryggen intryckt i lakanet, fint! Haha. Ni får ha det gött och fortsätt läsa :-D Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0