2010,

2010

ÅRET.

Hur har året tvåtusentio varit för dig? - Både upp och ner, haha :-)

Bättre än förra året? - Ohja betydligt mycket bättre :D

Någonting du aldrig kommer glömma tvåtusentio? – 10 april, och midsommar + mycket mer.

Har du flyttat under år tvåtusentio? – Nej.

Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ohja en hel del :-)

Har du kysst en främling? – Faktiskt inte, skulle aldrig falla mig in heller.

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit tvåtusentio? – Himmel och H*.

Har du varit kär? – Självklart ;-)

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Massa gånger!

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – jodå.

Har du haft ett hemligt förhållande? – Den risken, Nej :-) glad över det!

SORG&HÄMND.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Tyvärr har det upprepat sig någon gång ”/ men aldrig gjort det!

Har  någon i din släkt avlidit? – Nej.

Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Varit väldigt nära.

Varit i slagsmål? – Nej men nästan hamnat i mellan.

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? – En hel del. :-(

Isåfall vad? -  Det som kanske är oförlåtligt, en massa.

Har du skämt ut dig? – Jadu det är jag tyvärr proffs på.

Har du ljugit för en vän? – Kan ha hänt. Men ångrar ju det.

Har du varit ute en hel natt? – det tror jag nog.

Har du blivit tagen av polisen?  - Varit nära. :$

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? –Yes.

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – Jo flera gånger.

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? – Säve.

har någon varit elak mot dig i skolan? – Ja men orkar inte ens bry mig.

Hatar du ngn på din skola? -  Kan hända.

Har du gjort ngt framsteg? -  En massa :-)

Haft alla rätt på ett prov? -  Bra fråga ;-)

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? – självklart :-D

Har du förlorat en vän? – Tyvärr ”/

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? -  Jo, underbart :-)

Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej men blivit ovän osv.

Har du ljugit för en bästavän? -  Kan ha hänt men rett ut det dagen efter :-)

Har du haft en relation med en vän? – Nej, men fått vänskapen på spel. :-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0