Summer' 11 ♥

Hej alla läsare. Ursäkta för sent inlägg men har varit borta lite och sådär, men det blir ändring. Har haft det lite struligt men det löser nog sig. Först är det jobbet som krånglade lite, men är ledig nu fram tills hon som hjälpte mig att fixa jobbet i somras kommer tillbaka från semestern och så ska vi fixa lite papper. Aye. Och sen har det trasslat till sig mellan mig och mamma. Fyfan... JAG VERKLIGEN HATAR ATT BRÅKA MED MAMMA OCH SE HENNE NERE!!! Man mår liksom skit, och jag hatar ibland mitt Aspberger för den kan hindra så mycket och typ hålla mig kvar. Måste fan skärpa mig, orkar inte såra andra eller mamma. Får väl ta mig i kragen och stå upp! Aja nog med det. Gårdagen var väldigt kul och trevlig, jag och Calle hittade på lite bus hemma hos honom på kvällen, han bjöd in sina homies och vi satt ute och tog det lugnt, eller okej dom satt ute och jag satt i soffan och frös, sen satt vi och spelade något "tower", tror det heter så, men iallafall. Det var omöjligt att koncentrera sig för att dom andra två distraherade en hela tiden. Och sen knäppte dom på någon störd låt så man skrattade så att det kom tårar. Och sen kom det några till och det var trevligt! Sen efter dom andra drog så kollade jag och calle på någon skräckis men vi orkade inte glo på tv så vi gick upp och la oss, och ändå så somnade vi vid 5-6 tiden på morgonen?! Så jag har sovit kanske 2 timmar bara och sen några timmar hemma. Trevligt. Får ändra mina rutiner för det är bara 22 dagar kvar tills skolan börjar och då måste man upp vid 7. Usch men man vänjer sig nog ;-) Aja. Man har ju sagt att sommaren är bäst osv men den här sommaren tog priset, underbar och så, fast för mig är det bara början, vågar inte helt se framåt sådär utan låter dagarna rulla på som vanligt. Men en underbar sommar har det iallafall varit =) <3 Men nu ska jag vara osocial och geeka The sims 2 pets, [Som vanligt alltså] ;-) Ha det bra och fortsätt gärna läsa/kommentera.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0