Vifta med händerna fjortis. Varför finns dom ännu kvar?! -.-'

Hej bloggen. Vaknade för typ 1 timme sen och var pigg men nu känner jag hur tröttheten sakta kommer tillbaka. Hm konstigt, drack en stark o´boy och det är ju inte så att det är liiite socker i det. Ehehe busted. Men aja, checkade runt lite och hittade något otroligt på youtube. Ett blogginlägg av en fjortis. ”Alla härmar mig”. Hm det är ju inte så att världen kretsar kring dig lilla gumman :* fy fan vad pinsam och tragisk du är! Alltså varför ska små äckel fjortisar lägga upp meningslösa inlägg på youtube och bara sitta och pladdra på, dom fattar ju inte ens själva om vad dom pratar om. Skaffa lite vett innanför pannbenet innan ni slänger ut sådana inlägg och shit. Bara skrattretande att dom försöker skapa ”nya” trender som var så 2008 och ser ut som översminkade bimbos med löshår och upptryckta tuttar till 1000. Jag menar, varför skulle man vilja vara som dom? Skrikiga och barnsliga hela bunten, och jag är definitivt INTE avundsjuk, det är bara pinsamt hur dom håller på. Fast dom sätter ju ett plus i kanten med sitt eviga pladder om absolut ingenting! :-) och gör till sina röster som en liten bebis till 08. Tragiskt. Aja dagen ser ut såhär… Eller nej förresten ska vila lite, åka hem till älskling någon gång under dagen, vet ej vilken tid men det visar sig. Aja hoppas ni fortsätter att läsa och att njuta av denna tragiska och lite omogna inlägg ;-) puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0