Ensam är stark.

Tjy bloggen. Var hemma ifrån skolan idag med, är dock inte helt jätte återställd men ska ta mig i kragen och gå dit imorgon istället. Och har dessutom hunnit flytta in i mitt nya rum idag! :D ska försöka koppla in tv:n och fixa klart lite grann. För jag har ännu kassor och hyllor kvar på golvet och det ska upp, det som kommer bli som en extra krydda i mitt rum är att jag skall få en whiteboard! Yay :-) men jag hinner ej blogga mycket mer, har lite att göra, kanske någon bild dyker upp, men fortsätt gärna läsa. Btw känner mig lite sådär deppig och nere utan anledning, men jag ska övervinna tankarna från det förflutna. Skriva av mig eller fota lite. Aja ;-) ha det gött.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0