Du snurrar min värld. <3

Tjy bloggen! Vaknade för knappt en timme sedan. Det var fest igår och jag lyckades göra bort mig, läget låg till såhär att vi ville ha några fler killar dit och jag nämnde en person, dom sa att jag INTE skulle smsa han och vad händer då? Jo han sitter i samma rum som OSS! Haha så sjukt pinsamt för alla började skratta. Hur skulle jag kunna veta att det var han som satt där?! Aja sånt händer, sen började jag svamla om att öl smakade nacho chips. Helt väck vart man nästan, lite sådär att det gungade framför ögonen på mig men va ändå i ett bra tillstånd för att kunna minnas allt jag sa. Och sen hamnade vi någonstans vid signalen, lite dött där och sen efter det mot Gråbo, där hände det inte mycket, jo förutom att en gulle chey sa Pelle till allt och alla x) blev så jävla glad när jag fick höra vad hon sa igår. ”Vi bråkar ibland om det, och att det är löjligt av –den-.” Mer nämner jag inte, sen ville helt plösligt tjejerna åka till öster. What?! Mitt i natten, dock dött där eller? Var aldrig där, drog hem till boendet och somnade om, drömde dock om sötaste pojken! Snackade med en god vän igår på sms och det gick galant! Du är en underbar vän s. :D fast innan allt med festen började så vart jag nere vid hamnen med My. Väldigt sorgligt men fint på något sätt. Aja snart är det Back to stallet och gosa med hästarna och sen vet jag ej, men fortsätt gärna läsa, och kommentera gärna! Blir alltid lika glad av det. Långt inlägg. Haha.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0