Du liksom såg så oskyldigt söt ut bara! Inget med inlägget att göra!!

Tjy bloggen. Dagen har varit helt skruvad idag, det blev lite för mycket för mig så jag bröt ihop och vännerna försökte trösta så gott dom kunde. Men varför ska man ens orka bry sig eller lägga sig i någon annans samtal med andra? Visst är det jobbigt så kan man gå istället för att sitta kvar, men istället så blir man utskrattad. Tack som f-a-n. Omogna Jä*** unge. Aja, har försökt jobba på i skolan men inte känt den orken. Sen när jag kom hem så städade jag lite smått och så och däckade i sängen, och så har jag ätit pannkakor, lyckades proppa i mig rätt hyfsat. Eller nja, mycket typ. Hehe, funderar på att dra till andra boendet med några från det här boendet och fika lite och spela wii :-) Det är kul att folk läser min blogg men varför är det ingen som kommenterar? ”/ skulle gärna uppskatta lite åsikter från andra som läser. Aja fortsätt gärna läsa och släng iväg en liten kommentar. Puss


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kommenterar Paulina :D

2011-03-23 @ 21:34:38
Postat av: Paulina :)

Yay äntligen :) vill liksom ha folks egna åsikter om bloggen ;)

2011-03-23 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0