Color me blue i´m lost in you

Hej bloggen. Förlåt för dålig uppdatering men är inte helt stabil om man säger så. Haft lite ångest och depressioner och sånt. ”/ men annars har väl dagarna rullat på. Var dock för trött för att masa mig till skolan, tror jag mest behövde vila ut ordentligt. Är på boendet nu, och såg fram emot att få flytta in till det nya rummet, men nej nej. Såklart så har byggubbarna tagit sig en paus eller något. Jag tycker att dom borde slutföra det dom påbörjat, inte bara komma och gå som dom vill eller när dom KAN. -.-’ visst låter lite elakt men jag blir så frustrerad, vill ha mitt nya rum idag, rensa bort allt gammalt och börja om på nytt. Men jag vet ännu inte vad dagen har att bjuda på, det visar väl sig, men ska kolla runt lite på facebook nu ;-) så fortsätt gärna läsa. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0