Sommar!<3

Tjy bloggen! Det är inte långt kvar till sommarlovet nej ;-) har en hel del idéer om sommarjobb. Låter ganska bra, men frågan är om jag får något av det jag sökt efter. Och vädret här är galet varmt, har redan lyckats bränna mig på axlarna, usch, måste använda någon solkräm som har bäst skydd ;-) har en fin bränna dock. Imorgon blir det en heldag på stan med klassen & fika, tror jag. Efter det är det tandläkaren, hu, blir bara nervös av att sitta i väntrummet, efter det är det ett annat ärende. Och det har varit drama i klassen idag, inget ovanligt. Bara det vanliga. Känner mig faktiskt väldigt bekväm på något knasigt sätt, jag mår bra, men jag måste fixa lite stuff och sånt med. Skolan och sådant. Och det är lugnt här på boendet och snart ska jag ut och hämta tvätten. Usch, inte min grej alltså. Och håller tummarna nu på att jag får ett nice sommarjobb! Men nu ska jag ut till tvättstugan, ni får ha det bäst alla läsare, jag ska skärpa mig och blogga lite mer ;-) Och ska checka runt lite på Facebook. Btw glöm inte att kommentera något, och fortsätt gärna att läsa ;-) Puss <3

En bild säger mer än tusen ord. Och några små kloka ord på vägen. Dock är texten liten.


Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till med sommarjobbsjakten :) Kram

2011-06-07 @ 19:41:32
Postat av: Paulina

Tack du :) jag letar på och har en hel del olika idéer, men jag håller tummarna! :)

2011-06-07 @ 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0