=) !!

Tjy bloggen. Ursäkta dåligt uppdaterande, men jag har sommarjobb och slutar vid 5, och efter en slitsam jobbdag så är man lite seg i kroppen. Aja hur som helst så har dagen varit upp och ner, vädret är inte direkt det bästa men gräset kan gott behöva lite regn. Å andra sidan, så är jag ändå glad! Ska inte vara så osäker och gömma mig bakom "muren". Måste våga släppa ut glädjen. Och med andra ord, så är jag hungrig, funderar på att tjocka i mig en Billys pizza men orkar inte resa mig upp ur stolen. Fast jag måste ändå göra det. Lilla maja plutten (kattungen) kommer idag igen på besök, Hihi lite kul är det ju när hon sitter bakom gardinen och jamar och hon är en hejare på kurragömma ;-) Aja,ha det gott alla läsare och fortsätt gära läsa/kommentera. Och mitt nästa köp när lönen trillar in är... En vit Iphone 4! Det kliar nästan i fingrarna på mig, jag bara måste ha en! Så mycket i en liten apparat ;-)
Puss <3
Tjingeling.
Iphone 4 - Iphone 4 - Iphone 4.  | Blev nog tokförälskad i den vita iphone 4 luren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0