The way you make me feel, ;)

Hej bloggen! Alltså ååh! Jag blir så otroligt förbannad. För en sak. Varför ska man starta upp värsta kriget för en liten småsak?! Visst man blev kär och det gick åt H* och så hör man plötsligt ifrån sin älskade gullebästis att personen inte gillar en, alltså HATAR. För att man tjatat. Vad i H* håller folk på med?! Man kan ju för f-a-n ändra på det. Man ska väl inte bryta upp, The end liksom för det där, man fattar om det hade varit något helt annat,men shit the same, det var j-ä-v-l-i-g-t moget att göra som du gjorde och det andra, bryr jag mig? ;) nej. Visst lite grann kanske men orkar inte känna mig så värdelös/hatad i dina ögon, vi hade trots allt något för en tid sen. Eller? Sen hände ju det en del galna grejer på festen. Inge mer fylla, nej tack ;) blev bara väldigt galen. Massa Rajtan tajtan som boysen gjorde. Mest för kul men ändå. Haha. Och det känns som om det var igår allt hände, eller inte alls. Tänker jag tillbaka till igår så är det bara tomt,alltså har 2011 gått in i mig nu. Nytt år, som en bok, nytt kapitel, och det här året vill jag starta med en bra början ;) och en massa annat kul :-D men dom finaste minnena har jag kvar. Den 10 April. Det som fick mitt 2010 att vara härligt. Men nu ska mitt 2011 bli Awesome. Ska spara ihop lite pengar och vill åka till stockholm och hälsa på lilla gullungen :D !! men nu ska jag ta något att dricka, Coca cola och lägga mig i soffan och känna mig nöjd. Har en äckligt jobbig träningsvärk i benen, kan knappast gå normalt, Ge mig kryckor :O Men ni får ha det super. Kram ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0