In the night ....

Hej bloggen! Är super trött just nu, men humöret är mer än bara på topp! Smög ut vid 5 på morgonen, åkte bil, hamnade vid säveskolan. Och en massa annat kul :-) jätte jätte jätte glad ;D och jag tänker faktiskt bevisa att ni har fel om det som ni påstår. Jag tar denna utmaning och jag ska klara det, det är ett av mina nyårslöften. Ohja, aja sitter vid datan och är trött, drygt. Egentligen skulle jag till När – Sokni ;) men tyvärr blir det inte så, men det gör faktiskt inte så mycket, det kommer väl flera chanser. Kom hem för någon timme sedan efter att ha tillbringat dagen på stan med folk ;) jätte trevligt med :D och nu på måndag är det back to school. Usch, inte helt jätte taggad men det skall bli skönt att få komma tillbaka och få in rutinerna igen, och plugga på ;) Måndag!! Längtar,<3 ska få träffa brudarna och ”the gang” ;) aja, tänkte vila en stund, dock väldigt trött, ha det bra och fortsätt gärna läsa min blogg. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0