Han är...♥

Hej bloggen. Imorse var jag på tok för trött att orka dra mig till skolan, så det blev sängen. Oj då. Jag måste skärpa mig! Aja, har städat igen, väldigt mycket. Usch. Aja själv har jag upptäckt en del saker. 1. Den där lilla saken håller på och försöker… äckligt. 2. Den andra fjäskar. 3. Den tredje är så patetisk! Så är det just nu. Och kan inte låta bli att tänka på dig. Men jag ska inte sitta och deppa för någon/några killar i det förflutna. Jag vill ha kärlek. Från någon kille som verkligen menar det och verkligen visar det. Men än så länge är jag singel, faktiskt lite skönt att slippa tänka på om någon är otrogen eller börja småbråka osv. Btw snart ska jag städa köket och sen fixa ihop en fruktsallad. Yummie eller hur? ;-) Ska samla ihop lite cash till en systemkamera, dock är min undervattens kamera bra men vill ha en systemkamera istället ;-) har tyvärr inga bilder ännu. Måste ut och fota någon dag, men ni får ha det bra och fortsätt gärna läsa :-D Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0