Glöm människor ifrån ditt förflutna, det finns en anledning till att dom inte är med och skapar din framtid.♥

Hej bloggen! Åh jag vill nästan att snön smälter bort men ändå inte, det är så sjukt fint när solen står på topp och snön ser ut att glittra! Så mysigt, det fattas fågelkvitter och liiite smällt snö ;-) då vet man att våren är på väg. Har varit på invigning av det nya huset där det andra boendet skall vara. Var väl inte sådär ”woho” men fint var det väl ;-) dagen var planerad med en kompis men blev ej av. Träning och sådant. Aja inget att noja sig över :-) och ikväll bjuds det på Tacos och en mysig kväll här på boendet. Jag kanske tar en snabb sväng förbi hemma i Bingeby imorgon och dom har bilen vill säga. Åh jag känner mig nästan lite vuxen nu, vet ej varför ;-) är bara så glad! Det är nu jag skall ta tillfället i akt och bara släppa ut all ilska och alla old memories. Det är över nu liksom. Du och jag finns inte mer. Den 10 April -10 var då. Men man kan inte glömma bort någon man älskat, det är som att glömma någon man aldrig träffat. Har kommit över allt, men inte att du är sur på mig och vägrar inse sanningen, öppna ögonen, titta på mig! Jag är INTE som förr, kommer inte vara det heller. Hade jag fått spola tillbaka tiden så hade jag spolat tills dagen vi började att bråka och få det ogjort, men det som har hänt har hänt. Och jag hoppas att vi kan släppa allt det där och bara ”Hej”. Aja för mycket känslor. Tror det börjar yra omkring med vårglädje här nu :-), Men som sagt. En väldigt lugn och stabil kväll framför mig med god mat :-D Ni får slänga in en kommentar och fortsätt gärna att läsa :-) och jo, det har ju varit så att jag varit dålig på att uppdatera och lägga in bilder osv, men nu har jag en del bilder ;-) Look at dom, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0