♥♥

Hej bloggen! Vaknade för typ en halvtimme sen, åt frukost och nu sitter jag vid datan. Ååh jag ÄLSKAR dom där flingorna! Kellogs special K Red berries :-D så sjukt gott. Har fått lite skäll då och då för att stått och plockat ut bären för hand. Hehe, aja, dagen för mig ser väl ut att stanna inomhus, det regnar och det är bara slaskigt väder. Hu. Jo jag glömde att baka igår, då jag var i stallet lite för länge va? Nej tror nog inte det, dagen gick för fort antar jag. Det blev tacos på kvällen. Yummie, åt verkligen sjukt mycket, skulle inte förvåna mig om det lagt sig på låren + rumpan. Då är det bara att träna bort det igen,haha. Men som sagt, inget bakande igår, får väl försöka göra det idag istället. Och jag känner mig glad, men liiite pirrig inför imorgon. Känslorna bara far omkring i huvudet hela tiden och så vidare. Aja ni får ha det bra och fortsätt gärna läsa :-) kanske det dyker upp en ny blogg header, vi får se. Gött. Kram!

-Du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0