Hej bloggen! Vaknade tidigt idag och åt frukost och kollade på Simpsons. Sen åkte jag till stallet, blev nertryckt av en häst. Hehe, han la huvudet mot min axel och sniffade en massa på mig, kan bero på parfymen? Luktade väldigt svagt av den, sött och hästar gillar ju socker och sånt ;-) men men, den gillade min jacka något enormt och tryckte ner mig och ville bli kliad i pannan osv. sen blev det en kort tur till katthemmet och har då aldrig någonsin sett en så fet katt! Den va som katten gustav fast svart med vita fläckar. Jisses vad tjock den var, bara små ben och en enorm mage. Dock väligt kelig. Och nu har jag bestämt mig. Det skall bli ändring på mig själv. Miss you <3 Aja ni får ha det bra och så ska jag själv gotta mig med en tråkig zingo och plugga matte. Tjy! :-)

-Du gör mig så sjukt glad! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0