Back to the real life.

Hej bloggen. Imorgon är det skola, har ingen aning om när jag börjar, men det visar sig väl, hehe och vet inte när jag slutar. Jullovet har varit mysigt och kul men en hel del blandade känslor. Men 2010 kommer jag aldrig att glömma, i alla fall våren och lite längre framåt. :-) men men, nu är det back to real life. Är nu hemma på boendet, fick lite smått ryck för personalen hade sagt att dom kunde vattna min blomma och vad fick jag se när jag kom hem? En vissen blomma, men lyckades nog rädda en liiten del, :-D Aja, ska planera lite nu själv vad jag ska göra i veckan. Känns allvarligt talat som om jag varit ledig i över en månad, fast det bara varit några veckor. Men det skall bli kul att få komma tillbaka till skolan, fast iv kommer att ändras och så. Men jobbigt är ju att gå upp tidigt på morgonen och att komma dit över huvudtaget. Aja ska gå och äta glass nu med personalen, ni får ha det gött. Kram :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0