You are the only sunshine in my life. ♥

Tjy bloggen! Förlåt för dålig uppdatering men det har hänt lite saker då och då. Har varit i bingeby hos mami och syrran :-) och där är det ingen tala om vila! Fullpackat schema eller vad man nu ska säga ;-) kanske blir det så att det blir ett direkt byte och ny lägenhet för mami och syrran :-) hoppas! Så vi har tillbringat gårdagen med att rensa, och samma idag, tyvärr ingen skola för mig, världens mensvärk. Pain in the ass kan man kalla det! Aja, hittade en låda i källaren med gamla saker i. Hittade en liten bok där jag skrivit en massa, när jag gick på lekis osv. jag och mamma höll på att skratta ihjäl oss när vi läste allt jag skrivit. Jätte bra Sverige jag hade då alltså ;-) jo en sak till, åt tårta till frukost, ingen vidare hit! Syrran vart lite nere och så, mådde inte så bra. Så ät helst vanlig frukost. Och en sak som inte vill ur huvudet är en sak som hände i skolan. En rätt så random grej. Såg ett gäng tjejer springa genom korridoren och sa ”hon kommer!” och sen dök en tjej upp och jag och Bella bus blev lite nyfikna och drog efter för att kolla, och vad får man se? Jo en tjej som går runt och klappar och kelar med en sten och går runt i cirklar hela tiden. Det enda man fick fram var ”va i H*”. Så sjukt skumt! Och så är det väl nästan varje morgon för bussresenärerna. Att hon åker samma buss som någon och går/cyklar runt ett träd sen. Blir hon ens yr? Och det var bara något helt galet. Men alla är ju olika på sitt sätt. Och så mår jag himmelskt. Look at the picture så förstår ni säkert ;-) Skall städa och så, sen senare ikväll bjuds det kanske på en Semla. Love it. Fortsätt gärna läsa,

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0