It´s hurts....

Tjy, bloggen. Är dock för lat för att fixa till stilen på texten osv ;-) har precis ätit, kanske för snabbt eller för att maten kändes torr. Lite magknip, pain in the ass alltså! ska nog inte äta sådan mat som känns torr i k*ften eller för fort. Usch. Aja var inte i skolan idag pga en djävulsk mensvärk. Och vid 20 tiden ikväll så bjuds det på Hallongrottor. :-D men ska inte äta så många som sist. Men jag skall tvinga mig upp på morgonen fast sängen är sådär mysigt varm och skön, har jag klarat det svåraste av allt så ska jag fixa det här med! därmed basta! ;) och annars är det lugnt, för det är LOV om några dagar!! Woho! Nu ska jag checka runt lite så fortsätt gärna läsa och njut. Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0