Hey ho let´s go... Eller så sitter man kvar :-)

Hej bloggen. Mitt sportlov började väl redan i Fredags ;-) och fick en rätt bra start/början på lovet. Åkte till stallet med en personal och besökte en bekant till personalen. Vi gick till hästarna och jag fick rida barbacka från hagen till stallet! Orre som hästen heter är för söt alltså! Ett svart russ, ser lite ut som ett klot men det gör inget. Hästar ska ha lite hull och så :-) . Men som sagt, fick rida lite, och fick borsta honom och sen ta honom till hagen igen, fick då syn på en liten filur. Så grymt söt, hon är som en docka, och man kan kela hur mycket som helst med henne. Dock var hon ganska liten, 84 cm. Efter stallet så åkte vi tillbaka till boendet och började med att duka lite sådär snyggt och påbörja matlagningen, potatisgratäng med fläskfilé och efterrätt, gammaldags vanilj glass med bananer och chokladsås. Yummie. Mami och syrran blev bjudna på maten men det var ju lite knas innan. Sen på kvällen åkte jag till en kompis, vi kollade på skräck och kelade med katterna, skulle egentligen komma hem i lördags men stannade kvar en natt till, och kvällen blev en succé, med semlor och skräckfilm och att brottas på skoj. Sen har jag slösat lite av mina cash, köpt godis, räcker nog gott och väl ett par dagar till. Och kvällen för mig ser väl ut att ta det lugnt osv, men fortsätt gärna läsa. Ha det bra.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0