Feel good ♥

Hej alla läsare! Hur mår ni idag då? Själv mår jag ganska bra, men mensen är väl antagligen på gång, den ska snart på semester, aah ni fattar vinken ;-) Har varit på möte och gjort upp lite ämnen som jag har på mitt nya schema. Ganska bra schema faktiskt. Blir väl antagligen praktik på äldreboende eller Fritids med massa söta snorungar. Och gamlingar är ju för fasiken INTE fossiler. Älskar dom där söta små mormorsarna [Kallar dom för det] med krulligt vitt hår och rullator, så söta! Och underbara människor som är ett snäpp längre fram än vad vi är. Ja alltså dom har ju genomgått lite mer än vad vi gjort nu ;-) Aja alla är lika mycket värda! Och sen kommer ju dom där söta snorungarna som drar på sig löss och slänger saker på en eller skvallrar på andra. Så sött. Men löss kanske dom inte har, men ändå, sjukt fantasifulla små filurer! Och har kanske hittat en bra hemsida att beställa min Iphone på! =) Ska kolla priset. Så imorgon blir det kirr i plånboken. Och är skyldig mami 1200. Fick faktiskt kläder av mamma idag som hon köpt och inte använder, eller hon ville att jag skulle pröva. Så jag har äntligen tre helt underbart mysiga stickade tröjor! Den som jag har på mig nu är lite mer virkad eller något, men riktigt fashion på den alltså. Är ledig imorgon från skolan,igen. Vet inte varför men på måndag startar det på ”riktigt”. Höhö. Aja ni får ha det toppen, ska kila nu och fixa disken och sen checka runt bland priser på Iphone 4, och vara lite datanörd på The sims 2, Djurliv, jorden runt, året runt. Allt i ett ;) Hihi, glöm inte att kommentera!

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0