Welcome to the real life.

Tjy bloggen. Dagen har varit sådär men det blev nästan katastrof, fick lite smått panik och vart nära på att sopa till någon. Så otroligt omoget, väx upp istället. Öppna ögonen istället för att snacka massa bullshit, du vet inte ett skit om mig och du ska sluta dra förhastade slutsatser, och så gnäller du om att behandla folk bra, och att jag gjort det illa, vadå vad gör du inte själv då?! Titta på dig själv först innan du hackar på någon, idiot. Elakt sagt men nu är det ”idiot”. Och det är ingen cheyy, en grabb. Blir så äckligt förbannad på sådana, och det är några olika personer som behöver tänka till lite. Vet ej vad dagen för mig, men hoppas att jag slipper må skit och gå runt som en idiot som verkar glad men inombords gråter. Fattar inte hur man kan va så himla sne i huvudet. Som man säger, rykten blir bara sanna om man själv tror på det, själv skiter jag i rykten. Så man får hoppas att min dag blir lite bättre, men ska checka runt lite på Facebook, och kommentera gärna något, behöver uppmuntras känner jag. :-) Ha det bra. PUSS


Kommentarer
Postat av: Eva

Stå på dig, låt ingen trycka ner dig med en massa skitprat. Kram

2011-04-13 @ 21:13:39
Postat av: Rebecca

Håller med föregående talare, stå på dig! Snitsnack är bara löjligt :)

2011-04-20 @ 20:02:54
URL: http://ramt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0