Haha lille lille Swedi! :)

Sho bre, eller? Vaknade dock lite sent idag men jag kom till skolan iallafall och I TID! woho congratz. Aja, det var kanske 3 pers i klassrummet, funny, några var i en lägenhet och fixade ihop lite mat och en paj, jordgubbspaj men ändå, sjukt mätt efter det, sen taggade jag hem och nu sitter jag hemma hos mami! får fortfarande inte sova hemma, >:[ mami ska flytta nångång i vår, typ om 1 månad ;-) , och jag har fixat lite med olika saker och så! men ändå väldigt M-O-G-E-T av just dig, lille lille swedi, hur beter du dig egentligen? shiiet, palla krypa för dig, inte så vänligt sagt men jag är trött på att alltid försöka ordna upp lite stuff! Den här gången är det du som får öppna ögonen. Nog med det. Har egentligen städning idag, men orka?! Personalen lackar ju damp för det minsta lilla, räcker med att dom ser ett papper på golvet så ska man dra fram hela städkitet liksom. Och den där gorillan till personal är INTE okej! Och sen står H-N och smular ner hela golvet med brödsmulor utanför min dörr?! svär nästa gång så... Låter arg, men är lite irriterad, noll respekt till andra där liksom, och nu ska jag sluta skriva, ska kolla busstiderna och tagga till Gråbo! Ha det bra och fortsätt gärna läsa och kommentera något kul. Haha aye!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0